Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εσπερίδα, παρουσία πλήθους κόσμου πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 27 Νοεμβρίου 2019 στο Επιμελητήριο Πιερίας, σε συνδιοργάνωση με το Διαβαλκανικό Ινστιτούτο για Εκπαιδευτική και Οικονομική Ανάπτυξη (Δ.Ι.Ε.Ο.Α.), και θέμα «Υγιείς και μη υγιείς επιχειρήσεις: Βήματα προς την επιτυχία» με ομιλητή τον διεθνούς φήμης σύμβουλο επιχειρήσεων και οργανισμών κ. Bill Lewis.
Η Α΄ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Πιερίας κα. Ματούλα Βελώνη καλωσόρισε και ευχαρίστησε τον κ. Bill Lewis για την τιμή να παρευρίσκεται στο Επιμελητήριο Πιερίας και ανέφερε ότι οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα μετά την δεκάχρονη κρίση που βίωσαν χρειάζονται οργανωτική ευθυγράμμιση, αλλαγή κουλτούρας, γνώσεις και τρόπους αντιμετώπισης των σύγχρονων επιχειρηματικών προκλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, για να μπορέσουν να μπουν στο δρόμο της ανάπτυξης, της κανονικότητας και της ευημερίας.
Σύντομο χαιρετισμό απεύθυνε και ο κ. Ιγνάτιος Μεϊμάρης του Δ.Ι.Ε.Ο.Α. ευχαριστώντας το φίλο του Bill Lewis που για τέταρτη φορά επισκέπτεται το Επιμελητήριο Πιερίας.
Παίρνοντας το λόγο ο κ. Bill Lewis αφού ευχαρίστησε τη Διοίκηση του Επιμελητηρίου και τον κ. Ιγνάτιο Μεϊμάρη απευθυνόμενος στους παρευρισκόμενους τους ευχαρίστησε για τον προσωπικό χρόνο που διέθεσαν και ευχήθηκε να είναι χρήσιμα και εφαρμόσιμα όλα αυτά που θα ειπωθούν. Με γλαφυρό τρόπο με πολλά παραδείγματα και βιωματικές εμπειρίες, κάνοντας ταυτόχρονα ερωτήσεις παρουσίασε όλη τη διαδικασία για να είναι μια επιχείρηση επιτυχημένη, όπως η αξιολόγηση της επιχείρησης και η ανακάλυψη των προβλημάτων της, η ανακάλυψη του στόχου, η κατεύθυνση, ο σκοπός, η αλλαγή εταιρικής κουλτούρας, η δημιουργία ελκυστικής εταιρικής κουλτούρας, η ηγεσία και η σχέση της με το ανθρώπινο δυναμικό της και τους πελάτες, το στρατηγικό σχέδιο και η στρατηγική ανάπτυξης, η κερδοφορία και αποδοτικότητα, η αύξηση εσόδων και η ικανοποίηση πελατών, η καινοτομία ως σημαντικός παράγοντας για την μελλοντική επιτυχία, η καινοτομία για αλληλεπίδραση των εργαζομένων και το σύστημα ανταμοιβής των επιχειρήσεων. Τονίζοντας ότι «σκοπός μιας επιχείρησης είναι να αποκτήσει και να κρατήσει πελάτες», απάντησε σε πολλές ερωτήσεις των παρευρισκομένων.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης υπήρχε ταυτόχρονη μετάφραση τόσο στα Ελληνικά όσο και στα Αγγλικά.
<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/1EZ5FArkPQg” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture” allowfullscreen></iframe>